Foto: Ana Mrđen

Dizajneri Nino Sablić i Kristijan Žakić, kreativni duo brenda Les Émaux predstavljaju nam novu kolekciju za proljeće/ljeto 2020. Baš kao i prethodne kolekcije ovog domaćeg modnog brenda, nova „Rêveur“ ili „Sanjiva“ kolekcija donosi sofisticiranu i elegantnu modnu priču s prepoznatljivim kreativnim potpisom dizajnerskog dvojca koji polako, ali sigurno osvaja hrvatsku modnu scenu.

„Sanjiva“ kolekcija vizija je slobodne žene, emancipirane u svojoj mašti, prepuštenoj vlastitoj ideji biranja svoje stilske prodornosti. Lišena svakog pravila, odlučno bira svoje amblemske momente modne ekspresije te bježi od realiteta stvarajući svoj svijet snova i idile ispunjen vlastitom interpretacijom.

Nova kolekcija za proljeće/ljeto ženama otvara potpuno novu dimenziju sukusa Femme Les Émaux , onu koja se poigrava bojom, siluetama, detaljima – dok u svojoj strogoći i jednostavnosti zadržava estetsku paradigmu klasičnih modnih tendencija.

Inspiracija upijena iz umjetničke tehnike akvarela, tinte, prožeta kroz vlastiti print, bezvremenski color blocking nadahnut kroz sakoe, kombinezone, košulje, bluze, hlače i haljine zaokružena je povezivanjem različitih materijala tvoreći maskulini i feminini princip obogaćen detaljima marama koje smo također ove sezone producirali u vlastitom printu.

Boje, print, i tehnika akvarela svakako su kulminacijska točka kolekcije dajući Les Émaux  ženi zanos i žudnju.

Vizuali kampanje dočarani siluetom, bojom, teksturom materijala u onim prirodnim uvjetima kakvima i jesu, zaokružene u sterilnom i neutralnom prostoru prirode, otvaraju svakoj ženi slobodu mašte za interpretacijom vlastite slike kakva ona želi postati, biti.

Priču smo i ovaj put prenijeli u prirodu, sterilnije no prije, dočaravajući bogatstvo boja, printa u svjetlom pejzažu dina. Miran i tih krajolik komplimentira žarke boje i jak uzorak kolekcije, povezujući fotografije modela i okoliša.

Photo : Ana Mrđen

Model : Lucija Beden

Styling : Ana Nikačević

Kosa : Katica Topčić, Fabula de forma

Make up : Nino Sablić

No Comments Yet

Comments are closed